Jesteś tutaj
Zatwierdzenie podziału nieruchomości
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości.
- Do wniosku dołącz wymagane załączniki.
- Złóż wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Augustowie.
- W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony bez rozpoznania.
- Organ zawiadomi wnioskodawcę i inne podmioty, którym przysługuje przymiot strony, o poszczególnych etapach prowadzonego postępowania.
- Po zakończeniu postępowania dowodowego zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości
- Załączniki:
- wstępny projekt podziału opracowany na kopii mapy zasadniczej sporządzony przez geodetę – 3 egz.
- dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości /odpis z księgi wieczystej, akt notarialny, postanowienie sądowe, akt własności ziemi/
- wypis z ewidencji gruntów i kopię mapy ewidencyjnej obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi
- wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej
- mapa z projektem podziału
- protokół z przyjęcia granic nieruchomości
- wykaz zmian gruntowych
- pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podział działki
Opłaty:
Miejsce złożenia:
Parter
Miejsce odbioru:
Parter
Termin odpowiedzi:
Tryb odwoławczy:
Podstawa prawna:
Wymagane załączniki do pobrania:
Sprawę prowadzi:
e-mail: gospodarka.nieruchmosciami@urzad.augustow.pl